ШАНОВНІ РЕСПОНДЕНТИ! З 1 СІЧНЯ 2023 РОКУ СТАТИСТИЧНА ТА ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПОДАЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Печать

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за 2016 рік

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання.

Так, протягом 2016 року на колегіях Головного управління статистики розглядались питання  «Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області».

За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: аналізу даних статистичної торгівлі та енергетики; демографічної статистики; збирання даних вибіркових обстежень населення; аналізу даних структурної статистики та статистики фінансів; публікаційної та інформаційно-аналітичної роботи, а також у відділі статистики у Тульчинському районі. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян щокварталу відділам статистики у районах направлялись оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області.

За 2016 рік в статорганах Вінницької області зареєстровано 148 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 72 заяви, на особистому прийомі розглянуто – 72 звернення, від інших органів, установ, організацій – 4.

Серед звернень громадян 95,9% складали заяви (клопотання), 4,1% – пропозиції.

За результатами розгляду питання, зазначені у 102 (68,9%) зверненнях були вирішені позитивно, на 43 (29,1%) надано роз’яснення, 3 (2,0%) звернення, що переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 51 (34,5%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 6 (4,1%), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 2 (1,3%),  праця і заробітна плата – 53 (35,8%),  кадрові питання – 36 (24,3%).

За звітний період до Головного управління статистики надійшло 6 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Розгляд звернень від громадян  було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень  не надходило.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області