Архів 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2023 рік". За I квартал 2024 року до ГУС у Вінницькій області надійшло поштою та засобами електронного зв’язку 24 звернення від громадян, що на 26,3% більше, ніж за відповідний період 2023 року. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 1 (4,2%), праця і заробітна плата – 15 (62,5%), кадрові питання – 8 (33,3%). За результатами розгляду питання, зазначені у 22 (91,7%) зверненнях були вирішені позитивно, 2 (8,3%) дано роз’яснення. Розгляд звернень було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило. Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”. |