БЕЗОПЛАТНЕ ПОДАННЯ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ через КАБІНЕТ РЕСПОНДЕНТА.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Продаж споживчих товарів вітчизняного виробництва у торговій мережі області Друк
Прес-випуски 2011

Насичення споживчого ринку області вітчизняними товарами в значній мірі залежить від подальшого розвитку сфери економіки, в першу чергу, сільського господарства та промисловості.

В січні-вересні поточного року 63,3% (3241,9 млн.грн.) товарообороту роздрібної мережі області забезпечувалось товарами виробництва України. В порівнянні з відповідним періодом минулого року частка товарів вітчизняних виробників, реалізованих через торгову мережу (без ресторанного господарства), зменшилась на 11,9 в.п., в тому числі по продовольчій групі збільшилась – на 2,0 в.п., а по непродовольчій групі – зменшилась 17,2 в.п..

За поточний період через торгову мережу підприємств області реалізовано продовольчих товарів виробництва України на суму 1470,5 млн.грн., або 45,4% від загального продажу товарів виробництва України.

Продовольча продукція українських товаровиробників на 93,7% забезпечує продаж продуктів харчування через торгову мережу області. Питома вага імпортних продовольчих товарів була незначною і становила – 6,3%. Тому можна сказати, що конкурентна боротьба за споживача розгортається між українськими виробниками продуктів харчування.

Всі підприємства роздрібної торгівлі, що реалізують яйця та яйце- продукти, цукор, сіль мають в асортименті лише вітчизняну продукцію. Із загального обсягу продажу виробів хлібобулочних (крім кондитерських),

м’яса та птиці свіжих та заморожених, м'яса копченого, солоного та ковбасних виробів, борошна, горілки та виробів лікеро-горілчаних, морозива, масла вершкового напоїв безалкогольних, консервів м'ясних, виробів тютюнових - українські товари склали понад 98,4 %.

Найменшою була частка вітчизняних товарів в обсягах продажу овочів (50,6%), консервів фруктово – ягідних (51,9%), чаю (56,6 %), плодів, ягід, винограду, горіхів (65,6%), кави (67,9%), та риби і морепродуктів (82,3%).

У порівнянні з торішніми показниками слід відмітити зростання частки продажу українських: плодів, ягід, винограду, горіхів – на 24,6 в.п., молока та продуктів молочних – на 6,9 в.п., коняку – на 5,0 в.п., маргарину – на 4,6 в.п., консервів, готових продуктів рибних – на 2,3 в.п., виробів кондитерських цукрових – на 2,0 в.п., морозива – на 1,3 в.п., жирів тваринних харчових – на 1,1 в.п.

Разом з тим, зменшилась питома вага продажу вітчизняних консервів фруктово – ягідних - на 13,8 в.п., овочів - на 13,2 в.п., чаю - на 12,5 в.п., кавунів та динь - на 11,0 в.п., круп та бобових - на 6,9 в.п., картоплі та кави - на 6,5 в.п., виробів макаронних - на 5,6 в.п., консервів овочевих - на 4,8 в.п., вина - на 2,8 в.п. та напоїв безалкогольних - на 2,6 в.п..

За січень-вересень п.р. через торгову мережу підприємств області реалізовано непродовольчих товарів виробництва України на 1771,4 млн.грн.

(54,6%) реалізованих товарів виробництва України. Серед непродовольчих товарів стовідсотковою забезпеченістю товарами вітчизняного виробництва характеризується лише продаж тканин. Майже стовідсотковим цей показник був для ювелірних виробів (99,8%).

На ринку будівельних матеріалів продавались тільки українські цемент та скло віконне, а продаж цегли, вапна, будівельного каменю, черепиці та інших місцевих будівельних матеріалів на 98,4 % був забезпечений вітчизняними товаровиробниками.

Питома вага товарів виробництва України з продажу меблів, приладдя канцелярського, посуду та наборів столових, матеріалів перев’ язу вальних та предметів догляду за хворими коливалась в межах 80,8- 74,7 %.

В товарообороті таких товарних груп як дизельне пальне, бензин моторний, інші культтовари, товари спортивні, включаючи велосипеди, головні убори (крім хутряних і трикотажних) товари виробництва України становили більш ніж половину.

Найменше було продано вітчизняних приладів електропобутових (13,9%), аудіо- та відео обладнання (4,0%), взуття гумового та полімерного (6,5%), взуття шкіряного, текстильного, комбінованого, включаючи спортивне (2,8%) та фотографічного обладнання (2,6%).

Вищенаведені статистичні дані свідчать про те, що товари виробництва України займають помітне місце на споживчому ринку області.

Заступник  начальника                                                                        Рибалко С.В.

 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області