Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням статистики Так, протягом 2021 року на колегіях ГУС у Вінницькій області, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницької області». За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: аналізу даних статистики виробництва, послуг, торгівлі та енергетики і аналізу даних соціальної статистики. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень. За 2021 рік в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 84 звернення від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку. За результатами розгляду питання, зазначені у 83 (98,8%) зверненнях були вирішені позитивно. Крім того, станом на 04 січня 2022 року 1 (1,2%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 20 (23,8%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3 (3,6%), праця і заробітна плата – 37 (44,0%), кадрові питання – 21 (25,0%), діяльність підприємств та установ – 3 (3,6%). За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило. Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі ГУС у Вінницькій області, наказом від 18 червня 2021 року № 41 поновлено Графік особистого прийому громадян керівним складом. Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницької області за І півріччя 2021 року”. Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних соціальної статистики, надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень. За IІІ квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 19 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 5 (26,3%), праця і заробітна плата – 6 (31,6 %), кадрові питання – 6 (31,6%), діяльність підприємств та установ – 2 (10,5%). За результатами розгляду питання, зазначені у 19 (100%) зверненнях були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”. Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях ГУС у Вінницькій області були розглянуті питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік та за І квартал 2021 року”. Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних статистики виробництва, послуг, торгівлі та енергетики було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень. За I півріччя 2021 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 43 звернення, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 10 (23,3%), праця і заробітна плата – 22 (51,2%), кадрові питання – 9 (20,9%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (4,6%). За результатами розгляду питання, зазначені у 41 (95,4%) зверненні були вирішені позитивно. Крім того, станом на 01 липня 2021 року 2 (4,6%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків. За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило. Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі ГУС у Вінницькій області, наказом від 18 червня 2021 року № 41 поновлено Графік особистого прийому громадян керівним складом. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”. Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік". За I квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 18 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 4 (22,2%), праця і заробітна плата – 9 (50,0%), кадрові питання – 5 (27,8%). За результатами розгляду питання, зазначені у 16 (88,9%) зверненнях були вирішені позитивно. Крім того, станом на 01 квітня 2021 року 2 (11,1%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної "гарячої лінії". Щоквартально керівництву ГУС у Вінницькій області надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян. Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік розміщена на інформаційному стенді та вебсайті ГУС у Вінницькій області. |